HEK Afterwork w/ Pajunen, Parpala ja Vartiainen 15.12.

On aika paketoida vuosi 2017 viimeisten aftereiden merkeissä. Vieraaksemme saapuvat HEK:n valtuutetut Jenni Pajunen, Matti Parpala ja Juhana Vartiainen. Tapaamme perjantaina 15.12. klo 17 alkaen ravintola Groteskin baarissa, Ludviginkadun ja Erottajan kulmauksessa. Luvassa keskustelua syksyn valtuustokaudesta sekä ajankohtaisista asioista Helsingissä. Tervetuloa mukaan!

Tapahtuman Facebook-sivun löydät täältä.

HEK Afterwork w/ Lotta Backlund 16.11.

Helsingin Edistyskokoomuksen marraskuun afterit ovat torstaina 16.11. klo 17.30 alkaen ravintola Pastorissa, Erottajankatu 4. Vieraaksemme meillä on ilo saada hekiläinen, nykyisin Helsingin pormestarin Jan Vapaavuoren erityisavustajana työskentelevä Lotta Backlund. Luvassa keskustelua Helsingin ajankohtaisista aiheista. Tervetuloa mukaan!

HEK Afterwork 19.10. @Clarion

Lokakuun aftereille kokoonnumme Jätkäsaareen Clarion Hotelin Sky Bariin, os. Tyynenmerenkatu 2, klo 17.30 alkaen. Tervetuloa nauttimaan cocktaileista, hyvästä seurasta ja kaupungin parhaimmistoa edustavista näköaloista edistyksellisessä seurassa!

Lisätiedot tapahtuman FB-sivulta

HEK Afterwork w/ Antero Vartia 28.9.

Helsingin Edistyskokoomuksen syyskuun aftereille torstaina 28.9. klo 17.oo alkaen kokoonnumme St. Urho’s Pubiin Töölöön, Museokatu 10. Vieraaksemme saapuu vihreiden kansanedustaja Antero Vartia – luvassa on varmasti mielenkiintoinen keskustelu. Tervetuloa mukaan tapaamaan Anteroa ja HEKiläisiä!

HEK Helsinki-päivän piknik 11.6.

HEK suuntaa Helsinki-päivänä 11.6.2017 piknikille Vallilaan. Saavumme paikalle noin kello 14, mukana on kylmiä virvokkeita ja iloista kesämieltä. Mikäli vastoin kaikkia odotuksia pilvet peittävät auringon ja äityvät kaatamaan edistyksellisiin niskoihimme sadevettä, kokoonnumme jossain sateelta paremmin suojatussa paikassa – seuraa siis sunnuntaina sekä säätä että HEK:n somekanavia!

Tervetuloa!

Lisätiedot tapahtuman FB-sivulta.

HEK Afterwork w/ Juhana Vartiainen 16.5.

Toukokuussa vieraaksemme saapuu kansanedustaja Juhana Vartiainen. Sään salliessa keskustelemme ajankohtaisista asioista ja nautimme toistemme seurasta terassilla, sateen sattuessa sisätiloissa. Tervetuloa!

Tummaapaahtoa ja Eurooppaa Aura Sallan kanssa | la 25.3. klo 13–15 @ Köket

Mikä on Helsingin rooli Euroopassa? Mihin helsinkiläisen kuntapäättäjän pitäisi kiinnittää huomiota seuraavalla valtuustokaudella? Kasvaako Helsingistä miljoonakaupunki?

Helsingin Edistyskokoomus ja Euroopan komissiossa työskentelevä Aura Salla toivottavat sinut tervetulleeksi keskustelemaan Eurooppa-teemoista, kuntavaaleista ja Helsingin suunnasta Café Köketiin (Kiseleffin talo, Aleksanterinkatu 28) lauantaina 25.3. alkaen klo 13! Olethan ajoissa paikalla.

Tervetuloa!

Aura & Edistyskokoomuksen hallitus

Lue lisää tapahtuman Facebook-sivulta.

Kuntavaalien pitch-ilta | to 16.3. klo 17-20 @ Maria 01

Helsingin Edistyskokoomus (HEK) järjestää historian ensimmäisen kuntavaalien pitch-illan Maria 01 -startup-hubissa (Lapinlahdenkatu 16, 2. kerros, Helsinki) torstaina 16.3. klo 17–20.

Tässä eventissä ei kuulla puuduttavia palopuheita, vaan napakoita startup-henkisiä myyntipuheita. Maria 01:n lavalle nousevat kasvupoliitikkomme pitchaavat kukin oman visionsa Helsingin ja metropolialueen tulevaisuudesta pyrkien vakuuttamaan yleisömme oman ratkaisunsa toimivuudesta. Lopuksi äänestämme parhaasta pitchaajasta.

Lavan haltuun ottavat kuntavaaliehdokkaat:

Jan Vapaavuori, pormestariehdokas, varapääjohtaja, Helsinki
Sanna Lauslahti, kansanedustaja, Espoo
Sari Multala, kansanedustaja, Vantaa
Juhana Vartiainen, kansanedustaja, Helsinki
Sebastian Franckenhaeuser, tuotepäällikkö, Helsinki
Joona Haavisto, koodari, Helsinki
Peppi Korvenranta, sopimuskäsittelijä, Helsinki
Sina Nordman, eduskunta-avustaja, Vantaa
Jenni Pajunen, toimitusjohtaja, Helsinki
Matti Parpala, toimitusjohtaja, Helsinki
Lasse Pipinen, operatiivinen johtaja, Helsinki
Henrik Vuornos, tiedotussihteeri, Espoo

Lisäksi kuulemme alustuksen Maria 01:n toimitusjohtaja Voitto Kankaalta.

Tilaisuus on kaikille avoin ja varmasti mielenkiintoinen puolueesta tai asuinkaupungista riippumatta! Illan loppuosa on varattu verkostoitumiseen ja startup-ympäristöön soveltuvien virvokkeiden nauttimiseen.

Lue lisää tapahtuman Facebook-sivulta.