HEK Helsinki-päivän piknik 11.6.

HEK suuntaa Helsinki-päivänä 11.6.2017 piknikille Vallilaan. Saavumme paikalle noin kello 14, mukana on kylmiä virvokkeita ja iloista kesämieltä. Mikäli vastoin kaikkia odotuksia pilvet peittävät auringon ja äityvät kaatamaan edistyksellisiin niskoihimme sadevettä, kokoonnumme jossain sateelta paremmin suojatussa paikassa – seuraa siis sunnuntaina sekä säätä että HEK:n somekanavia!

Tervetuloa!

Lisätiedot tapahtuman FB-sivulta.

HEK Afterwork w/ Juhana Vartiainen 16.5.

Toukokuussa vieraaksemme saapuu kansanedustaja Juhana Vartiainen. Sään salliessa keskustelemme ajankohtaisista asioista ja nautimme toistemme seurasta terassilla, sateen sattuessa sisätiloissa. Tervetuloa!

Tummaapaahtoa ja Eurooppaa Aura Sallan kanssa | la 25.3. klo 13–15 @ Köket

Mikä on Helsingin rooli Euroopassa? Mihin helsinkiläisen kuntapäättäjän pitäisi kiinnittää huomiota seuraavalla valtuustokaudella? Kasvaako Helsingistä miljoonakaupunki?

Helsingin Edistyskokoomus ja Euroopan komissiossa työskentelevä Aura Salla toivottavat sinut tervetulleeksi keskustelemaan Eurooppa-teemoista, kuntavaaleista ja Helsingin suunnasta Café Köketiin (Kiseleffin talo, Aleksanterinkatu 28) lauantaina 25.3. alkaen klo 13! Olethan ajoissa paikalla.

Tervetuloa!

Aura & Edistyskokoomuksen hallitus

Lue lisää tapahtuman Facebook-sivulta.

Kuntavaalien pitch-ilta | to 16.3. klo 17-20 @ Maria 01

Helsingin Edistyskokoomus (HEK) järjestää historian ensimmäisen kuntavaalien pitch-illan Maria 01 -startup-hubissa (Lapinlahdenkatu 16, 2. kerros, Helsinki) torstaina 16.3. klo 17–20.

Tässä eventissä ei kuulla puuduttavia palopuheita, vaan napakoita startup-henkisiä myyntipuheita. Maria 01:n lavalle nousevat kasvupoliitikkomme pitchaavat kukin oman visionsa Helsingin ja metropolialueen tulevaisuudesta pyrkien vakuuttamaan yleisömme oman ratkaisunsa toimivuudesta. Lopuksi äänestämme parhaasta pitchaajasta.

Lavan haltuun ottavat kuntavaaliehdokkaat:

Jan Vapaavuori, pormestariehdokas, varapääjohtaja, Helsinki
Sanna Lauslahti, kansanedustaja, Espoo
Sari Multala, kansanedustaja, Vantaa
Juhana Vartiainen, kansanedustaja, Helsinki
Sebastian Franckenhaeuser, tuotepäällikkö, Helsinki
Joona Haavisto, koodari, Helsinki
Peppi Korvenranta, sopimuskäsittelijä, Helsinki
Sina Nordman, eduskunta-avustaja, Vantaa
Jenni Pajunen, toimitusjohtaja, Helsinki
Matti Parpala, toimitusjohtaja, Helsinki
Lasse Pipinen, operatiivinen johtaja, Helsinki
Henrik Vuornos, tiedotussihteeri, Espoo

Lisäksi kuulemme alustuksen Maria 01:n toimitusjohtaja Voitto Kankaalta.

Tilaisuus on kaikille avoin ja varmasti mielenkiintoinen puolueesta tai asuinkaupungista riippumatta! Illan loppuosa on varattu verkostoitumiseen ja startup-ympäristöön soveltuvien virvokkeiden nauttimiseen.

Lue lisää tapahtuman Facebook-sivulta.

HEK Löylyissä la 18.6.!

Helsingin Kokoomus viettää lauantaina 18.6. tapahtuma- ja toimintapäivää ympäri Helsinkiä.

Edistyskokoomus kokoontuu klo 14 Hernesaarenrantaan Löylyn terassille, os. Hernesaarenranta 4 (https://www.facebook.com/events/107248516369331/). Agendalla mm. rentoa yhdessäoloa sekä puolueen tulevaisuudesta ja puoluekokouksen annista keskustelua. Edistyksellisimmät varautuvat myös simmareilla.

Tervetuloa 🙂