Mitä kuuluu, arkkitehtuuri? w/ SAFAn uusi puheenjohtaja Henna Helander

Mitä kuuluu arkkitehtuurille Suomessa, Helsingissä ja kansainvälisesti? Mitkä ovat rakentamisen ajankohtaisia trendejä ja haasteita, ja miten ne ilmenevät? Miten kaupungistuminen heijastuu arkkitehtuuriin ja rakentamiseen? Miten hyvää arkkitehtuuria ja rakentamista voidaan luoda ja vaalia maan ja kaupunkien tasoilla? Entä mikä on ekologisuuden rooli rakentamisessa tänään ja huomenna? Muun muassa näistä kysymyksistä keskustelemme Helsingin Edistyskokoomuksen järjestämässä tilaisuudessa kahvila Fleuristessa, Uudenmaankatu 13, lauantaina 20.1.2018 klo 13 alkaen. Iloksemme vieraanamme on 125-vuotiaan Suomen Arkkitehtiliitto SAFAn uusi puheenjohtaja Henna Helander. Lue lisää […]

Jatka lukemista

HEK Afterwork w/ Pajunen, Parpala ja Vartiainen 15.12.

On aika paketoida vuosi 2017 viimeisten aftereiden merkeissä. Vieraaksemme saapuvat HEK:n valtuutetut Jenni Pajunen, Matti Parpala ja Juhana Vartiainen. Tapaamme perjantaina 15.12. klo 17 alkaen ravintola Groteskin baarissa, Ludviginkadun ja Erottajan kulmauksessa. Luvassa keskustelua syksyn valtuustokaudesta sekä ajankohtaisista asioista Helsingissä. Tervetuloa mukaan! Tapahtuman Facebook-sivun löydät täältä.

Jatka lukemista

HEK Afterwork w/ Lotta Backlund 16.11.

Helsingin Edistyskokoomuksen marraskuun afterit ovat torstaina 16.11. klo 17.30 alkaen ravintola Pastorissa, Erottajankatu 4. Vieraaksemme meillä on ilo saada hekiläinen, nykyisin Helsingin pormestarin Jan Vapaavuoren erityisavustajana työskentelevä Lotta Backlund. Luvassa keskustelua Helsingin ajankohtaisista aiheista. Tervetuloa mukaan!

HEK Afterwork 19.10. @Clarion

Lokakuun aftereille kokoonnumme Jätkäsaareen Clarion Hotelin Sky Bariin, os. Tyynenmerenkatu 2, klo 17.30 alkaen. Tervetuloa nauttimaan cocktaileista, hyvästä seurasta ja kaupungin parhaimmistoa edustavista näköaloista edistyksellisessä seurassa! Lisätiedot tapahtuman FB-sivulta

Jatka lukemista

HEK Afterwork w/ Antero Vartia 28.9.

Helsingin Edistyskokoomuksen syyskuun aftereille torstaina 28.9. klo 17.oo alkaen kokoonnumme St. Urho’s Pubiin Töölöön, Museokatu 10. Vieraaksemme saapuu vihreiden kansanedustaja Antero Vartia – luvassa on varmasti mielenkiintoinen keskustelu. Tervetuloa mukaan tapaamaan Anteroa ja HEKiläisiä!

Jatka lukemista

HEK Helsinki-päivän piknik 11.6.

HEK suuntaa Helsinki-päivänä 11.6.2017 piknikille Vallilaan. Saavumme paikalle noin kello 14, mukana on kylmiä virvokkeita ja iloista kesämieltä. Mikäli vastoin kaikkia odotuksia pilvet peittävät auringon ja äityvät kaatamaan edistyksellisiin niskoihimme sadevettä, kokoonnumme jossain sateelta paremmin suojatussa paikassa – seuraa siis sunnuntaina sekä säätä että HEK:n somekanavia! Tervetuloa! Lisätiedot tapahtuman FB-sivulta.